loading...
ترول و جوک و اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
hamid h-a بازدید : 578 جمعه 1391/11/20 نظرات (0)

نامه محرمانه شرکت اپل به جی ال ایکس :
با سلام
شما تکنولوژی از جیب راحت دراومدن گوشی GLX رو به ما بدید
در عوضش ما کل سهام شرکت apple رو واگذار می کنیم به شما
ولی متاسفانه جی ال ایکس این درخواست رو رد کرد
و اپل در شرف ورشکستگی میباشد :)).




بیقیه در ادامه مطلب ...

جاتون خالی دیشب رفتم  شهر بازی به یه نتیجه ای رسیدم:
.
.
.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
تو بعضی از این وسایل بازی باید یه دکمه ی "گوه خوردم" هم بزارن!!!!






آدم نیمرو باشه ولی ، "دو" رو نباشه!!!





پسر:اولین بارته  که میخوای بوس بدی؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دختر ( با عصبانیت) : معلومه که اولین بارمه !!!!!
چرا همیشه پسرها این سوال رو از من میپرسن ؟!.
پسر: 60%





یارو پشت ماشینش نوشته:
شاید این شنبه بیاید شاید...
میگن آقا جمعه میادا چرا نوشتی شنبه؟
میگه:جمعه میرسه تهران تا بیاد شهر ما میشه شنبه دیگه !!!
من نمیدونم آمریکا از چی میترسه؟
بزن خلاصمون کن دیگه..





اگه سهراب سپهری در زمان ما دانشجو بود! :))

اهل دانشگاهم
رشته ام علافیست
جیبهایم پرِ خالیست!
پدری دارم من
حسرتش یک شب خواب!
دوستانی همه از دم ناباب
و خدایی که مرا کرده جواب
اهل دانشگاهم
قبله ام استاد است
جانمازم نمره!
خوب میفهمم سهم آینده من بیکاریست
من نمیدانم که چرا میگویند
مرد تاجر خوب است و مهندس بیکار
و چرا در وسط سفره ما مدرک نیست
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید
باید از مردم دانا ترسید!
باید از قیمت دانش نالید!
و به آنها فهماند!
که من اینجا فهم را فهمیدم!!
من به گور پدر علم و هنر خندیدم!!




بابام داشت جدول حل میکرد پرسید:خودکشی ژاپنی چی میشه؟
گفتم : هاراکیری(متاسفانه صدام رو نشنید)
گفت: 4حرف اولش هارائه. نمیدونی؟
گفتم:هیری.
گفت: میری؟
گفتم: هیری.
گفت: چی؟
گفتم: باو کیری. هارا - کیـــــری.
کیری گفتن همان و مشت و لگد خوردن همان...
نکته: من این ژاپنیا رو ....... با این خودکشی کردنشون والا.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی تو وبلاگ بزارم ؟
    سرعت لود سایت چطوره ؟؟؟؟
    عضو

    حتما تو سایت عضو شید  تا از امکانات جدید که میخوام در اینده به 

    سایت اضافه کنم استفاده کنید 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 2,163
  • بازدید سال : 23,134
  • بازدید کلی : 2,545,419
  • کدهای اختصاصی