loading...
ترول و جوک و اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
hamid h-a بازدید : 421 دوشنبه 1391/11/16 نظرات (0)

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اون رو بدرقه راهت می کردم… .

------------------------------------------------------

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود
جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود
فردا که قیامت آشکارا گردد
هرکس که  عاشق نیست رد خواهد بود …

------------------------------------------------------

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمد چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . . .

------------------------------------------------------


بقیه در ادامه مطلب ...

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟!
تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟!
با آنکه ز ما یاد نکردی....
ای آنکه نرفتی دَمی از یاد کجایی؟

------------------------------------------------------

شکر خدا نشد که عاشق ات شوم
تقدیر این نبود که من لایق ات شوم
یاد تو کنار دلم چال کرده ام
تا بیخیال تو و هق هق ات شوم

------------------------------------------------------

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری
ولی انگاه همین جا و همین دور و بری
ماه می تابد و انگار تویی می خندی
باد میآید و انگار که تویی می گذری ... .

------------------------------------------------------

وقتی خداحافظی میکنیم...
چــه انـرژی عـظیـمی مـیخواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن ... .

------------------------------------------------------

اشک خیمه زده بر صفحه ی چشم نگرانم
چنـد روزیسـت که دلواپسـم و بـد نگرانم
کوچه از رهگذر سرد غمت زار و گرفتست
شب بی تابش ماه روی تو برده امانم ... .

------------------------------------------------------

احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه ها گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است ... .

------------------------------------------------------

من نه سکوت میکنم نه فال عشق از برم
فقط به تو خیره شدم ، من از تو هم ساده ترم
تو خوب میفهمی مرا وقتی پر از بهانه ام
ببین برای ماندنت چقدر عاشقانه ام ... .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی تو وبلاگ بزارم ؟
    سرعت لود سایت چطوره ؟؟؟؟
    عضو

    حتما تو سایت عضو شید  تا از امکانات جدید که میخوام در اینده به 

    سایت اضافه کنم استفاده کنید 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 2,127
  • بازدید سال : 23,098
  • بازدید کلی : 2,545,383
  • کدهای اختصاصی