loading...
ترول و جوک و اس ام اس
آخرین ارسال های انجمن
hamid h-a بازدید : 350 چهارشنبه 1391/08/10 نظرات (1)

یک راست میرم سراغ اصل مطلب 


شاید برای شما smsاومده نوشته غضنفر رفت اونجا ............


شما هم غرق در خنده میشید 


ایا میدانید این غضنفر کیست؟


امیرالمومنین علی علیه اسلام که یکی از اسامی ایشان غضنفر است 


من خودمم هم همین امشب از این موضوع باخبر شدم 


اگه شما مولا را دوست دارید و برایش ارزش قایلید این مطلب را در تمامی فروم های دیگر اطلاع رسانی کنید 


باشد که این فرهنگ از بین برود


موضوع دیگر :


در سال 90 در ایام نوروز سریالی به نام پایتخت از شبکه یک سیما پخش میشود 


که یکی از بازیگران اسم مبارک نقی را با لهنی توهین امیز به کار میبرد ایا میدانید نقی کیست؟ 


امام هادی نقی(ع)

و یک موضوع دیگر : شاید شما هم از عبارت "حسن خطر ناکه حسن"استفاده میکرید این موضوع دیگر نیازی به توضیح ندارد خود گواه همه چیز است


و اخر این که شاید شما فرد کودن و احمق را با نام عبدالله صدا میکردید ایا میدانید عبدالله کیست؟ 



در انتشار این موضوع همکاری کنید شاید همین موضوع عاملی شد برای رد شدن شما از اتش جهنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MINA در تاریخ 1391/08/13 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

اين را تا آخر نخوني مديوني
چرا؟؟
چون من به شما يك سيستم كسب در آمد راحت و رايگان را به شما معرفي مي كنم من كه دير در اين سايت كسب در آمد عضو شده ام تا علان 3,400.00 ريال پول به دست آوره ام فقط شما بايد بنر را در سايت خود قرار بدهيد و هر كس بر روي بنر شما كليك مي كننده 5 هزار به حساب شما وارد مي شود به همين آسوني پس شما هم از طريق اين لينك http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub&fer=21089
عضو شويد و پول زيادي به دست آوريد راستي ميشه بر روي تبليغات من هم كه اول صفحه است كليك كنيد

منتظر جواب شما هستم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دوست دارید بیشتر چه مطالبی تو وبلاگ بزارم ؟
    سرعت لود سایت چطوره ؟؟؟؟
    عضو

    حتما تو سایت عضو شید  تا از امکانات جدید که میخوام در اینده به 

    سایت اضافه کنم استفاده کنید 

    آمار سایت
  • کل مطالب : 225
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 153
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 632
  • بازدید ماه : 2,072
  • بازدید سال : 23,043
  • بازدید کلی : 2,545,328
  • کدهای اختصاصی